הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

טלפה קובי וסקיזולוג’יק בבלוק – 04.04.19

טלפה קובי וסקיזולוג’יק בבלוק – 04.04.19

הסירה הזאת שנקראת החיים שלנו נמצאת בשינוי כיוון תמידי.
כשהדבר הכי קבוע בחיים שלנו זה השינוי, אין פלא שהסיפור שלנו ממציא את עצמו מחדש באופן קבוע וכל כך טבעי.

אנחנו עושים את זה ברצינות תהומית, ולא מפסיקים להתלוצץ עם רופאינו. הלילה הוא היום שלנו, והיום הוא הכלאה מוזרה של שעת בין ערביים.

ובכל פעם שמוצאים את עצמנו ערים בשעת הינשוף, הדברים הטובים ביותר מתגלים. מישהו אמר פעם: “שכיוצאים, מגיעים למחוזות נפלאים.” ושלח אותנו לעשות באפס מעשה, את כל העולם ומלואו.

גאים ביצור המנוגד שנולד לנו, וגם קצת מתביישים בו, הוא די חצוף למען האמת. ואנחנו אוהבים את זה, ושונאים את זה גם יחד. אולי ככה מגדירים אהבה, כשלא מצליח להגדיר שום דבר אחר.

את בליל האנרגיות הבלתי נשלטות האלה, יצקנו לתוך 3 רחבות שחמקו אל מקדש הסאונד ונבלעו בו יחד עם השמש.

ומשם.. בקע האור:

BLOCK FLOOR 

TALPA – Serbia
מלך התעתועים, האומן רב האשליות, יוצר החזיונות, גורן טלפה הוא ללא ספק הדמות האידיאלית לייצג את הקונספט הפרדוקסלי שלנו במלוא מובן המילה. אין אחד בעולם שיצליח להדביק לו ז’אנר מסוים. זה יכול להיות פסייטראנס, פיני, פרוג, פולאון.. גילינו עם הזמן, שדווקא אלה שאי אפשר להגיד, מביאים אותנו קרוב יותר אל האמת שלנו, זו שבשבילה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים.
צפו לכל מה שלא צפוי ומעבר לו.

KOBI – Nano Rec
הנה מישהו שלקח את הניגודיות שבו אל הקצה. עבר מפואר נכנס למגירה, חלום חדש הגיח ונולד אל העולם. הכישרון תמיד היה שם, אך לפעמים אומן אמיתי חייב לקחת את כל מה שבנה, לפגוע בו עם כדור הריסה ולהמציא את עצמו מחדש. אתם יכולים להיות בטוחים רק בדבר אחד בעולם הזה, שכישרון, תמיד מתגלה כשמתסכלים לו בעיניים.

SKIZOLOGIC
האיש והגומי, מאור חצבני, ילד שהפך לאבא, מפיק שהחליט להפוך לאומן. אומנם לא מצאנו ניגודיות, אך גילינו שלם שעולה על סך חלקיו. היום זה כבר ברור וידוע לכולם, מדובר באומן פסייטראנס מהשורה הראשונה בעולם וכל מילה נוספת מיותרת.

ANTARO – Germany
יודעי דבר, חובקי פסטיבלים ותרי עולם, בוודאי מזהם את השם אנטרו בקלילות מלאת אופטימיות כמו מזוודה ארוזה שהגיעה ליעדה במסוע. הסטייל הייחודי והיכולת הוירטואוזית לקרוא את הווייב ואת הקהל, הפכו את אנטרו מייסד ה – VUUV פסטיבל הגרמני ,לחביב הקהל בכל מקום בעולםל בו הוא נוחת. אם לא נתקלתם בתופעה הזאת עדיין, מצפה לכם חוויה שתשנה את הדרך בה אתם מבינים פסייטראנס.

ROCKY TILBOR – Iboga Rec
לאט לאט אתם מבינים את הסיבות לבניית הלייןאפ הזה. כשאחד האומנים הכי גדולים בישראל ובאיבוגה רקודרס, מחליטים לשנות את הסטייל שלהם מקצה לקצה, מפרוגאון בועט, חזרה למקורות היציאה ומשחררים בגאון רליסים עם שמות כמו KACHA BALI, אנחנו מבינים שיש לנו עסק עם אומן פרדוקסלי בכל רמ”ח אבריו.

NATIV – Pantasm Rec
אי אפשר להסביר את נתיב, צריך לחוות אותו. כמו שלכתוב הודעה חשובה בוואטסאפ, זה לא רציני, ככה גם לדבר על נתיב בלי לעמוד מולו. האיש הזה מכשף אותך בעיניו, בתקלוטו. הוא גורם לך להרגיש, לדבר אנרגטית, להתחבר לעצמך דרכו. זה נתיב, וזה הכל.

SQUAT & YARD 

Kadosh
יש בו משהו, שפשוט ממגנט אנשים אל הרחבה. יש בו משהו, שגורם לזמן לעצור מצד אחד ולרוץ מהר פי כמה מצד שני. השילוב של כריזמה, טעם מדויק, יכולת וירטואוזית לקרוא את הקהל ולתת לו בדיוק את מה שהוא רוצה ברגע הנכון, שמורה לגדולים ביותר.

Sean Doron
הוא אחד האומנים שעושים את זה יותר טוב מכולם, תוך כדי שהוא לעולם לא מתחרה עם אף אחד. כן זה מוזר, אבל זו המציאות ההפכוה שלנו

OMRI
עם נקודה בסוף משפט ולא אחרת.
כדי להבהיר את ההצהרה, כדי להבדיל מהשוני, כדי לדבר בשפה חדשה, מדויקת ונכונה, אך אחרה, שונה, וטובה כל כך!

Dor matza
אנחנו אוהבים כשרונות חצופים, שלא מתביישים להגיד שהם וואו, שלא חושבים פעמיים שיש להם הזדמנות אמיתית להוכיח את זה.
והנה זה קורה, כוכבים גדולים מתגלים. בעין הסערה.

Din adar
לא עצרנו בעצור, לא עברנו בירוק, לא נעמדנו כשכולם קפאו.
ביקשנו מעצמנו לא להתפשר, וללכת כל הדרך אל עומק המגירה, ולמצוא שם את הכישרון העולה הבא.

LOUNGE FLOOR
Powered by Benyunsons

Fishi & Nati – Fishi and Nati
הבניונסון בהתגלמותו, האופל המתוק, היין והיאנג הנצחי. גיא בורוכוב ונתנאל מור הם צמד הבניונסונים הכי גדולים שידעה האנושות, ואתם לא מתארים לעצמכם את האנרגיות של השניים על העמדה. אין אצלהם סט שעובר בלי צרחות של אושר והתרגשות מצד הקהל, ואין אחד שלא מרגיש את הצלילים הטהורים שהם מעבירים. תתכוננו לחוויה מוזיקלית מעשירה ומעצימה.

Maor anav
אולי עוד לא יצא לכם לשמוע את השם, אבל ברגע שתאזינו לחומרים שלו השם מאור ענב יחרט לכם חזק בראש. מאור התחיל את דרכו על הגיטרה בגיל 9, ומשם התפתח לכל כלי מוזיקלי שהצליח לשים את ידו עליו.

לאחר שנחשף לעולם האלקטרוני החליט שהוא רוצה לצייר לכם תמונה בראש בעזרת המלודיות המלטפות, הקיקים השמנים והיציבים והמחשבה המטורפת שמאחורי כל יצירה. אחרי שלוש שנים של עבודה הוא מגיע לסט בכורה בבלוק, ולדעתנו הוא הולך להיות הדבר הגדול הבא, ממליצים לכם להיכנס איתו לטריפ המרתק שהוא מבשל לכם.

Marrie
נציגה מכובדת ושם לא קטן, כזה שמשנה את הלילה ליום, שמפריד את הלחיים של ים סוף ומפסק את הלבבות. צפו לא להבין מאיפה זה בא לכם!

Dana
כשדנה על העמדה קשה שלא להבחין בחינניות ובקסם שהיא מעבירה בכל נגיעה. עם לוק מהפנט ומוזיקליות יוצאת דופן, אנחנו הולכים לכבוש את יצרנו מחדש כגיבורי על

מנהלות או להיות:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
כרטיסים מוזלים בקישור הבא >
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

 

כרטיסים ומידע

04, באפריל
החל מ 23:55 עד 09:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR 
TALPA – Serbia
KOBI – Nano Rec
SKIZOLOGIC
ANTARO – Germany
ROCKY TILBOR – Iboga Rec
NATIV – Pantasm Rec

SQUAT & YARD
Kadosh
Sean Doron
OMRI
Dor matza
Din adar

LOUNGE FLOOR
Fishi & Nati – Fishi and Nati
Maor anav
Marrie
Dana

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!