הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

באבל פריק קונטרול וגורוביץ’ באורגניק – 25.01.18

באבל פריק קונטרול וגורוביץ’ באורגניק – 25.01.18

במסע שלנו, אנו נתקלים ברגעים שאנחנו רוצים – לתעד, לשמור וליצור יומן מסע, יומן מסע אורגני.המסע שלנו בין האני לאומנות המדהימה הזאת שמחברת כל כך הרבה קצוות לכדי כך שאין הבדל, אין יותר קצוות והכל אחד, עיגול מושלם!

סעו במנהרת הזמן שלכם אל להרגע הראשון שנתתם לעצמכם להרגיש את המוזיקה נוגעת בכם. השנייה הזאת מהכניסה לרחבה או בדיוק כשאנחנו עומדים במרכזה, ההתרגשות כשהמוזיקה הביאה אתכם לשיחרור, ונתנה לכם להיות אתם אפילו לשנייה – כזו שמרגישה כמו נצח אלוהי.

אתם חופשיים: להרגיש, לרקוד, לקפוץ, לחייך, לצחוק, לצעוק ולהיות אתם. ברוכים הבאים – התחברתם, הגעתם! והנה כמו קסם אנחנו נכנסים לחמישי בגינה, האנרגיות מוכנות לוויב שלכם. הבאסים משומנים היטב ומחכים לנוע אתכם לקולות הקצב הפסיכדלי. אנחנו מזמינים אתכם לשכוח מהמציאות, לזכור כל שנייה ולחוות איתנו את החופש בגינה.

והשבוע בתפריט המוזיקלי שלנו:

BUBBLE 
כארם וגיא הם השמות העומדים מאחורי הפרוייקט חוצה רחבות ומדינות הנקרא באבל, מבמה לבמה הצמד העסוק הזה סוחף אחריו עוד ועוד מעריצים והם נהפכו למעצמת טראנס שעושה המון כבוד!

GOROVICH
כשהוא ממשיך לבחון ולמתוח את הגבולות שלו הוא עושה צעדים ענקיים להיות אחד מאומני הפסייטראנס המעניינים שיש בסצנה הגלובלית. לאחרונה שיחרר טראק סינגל Pinball שכבר מכה גלים ברחבות.

FREAK CONTROL 
בן ושגב לא סתם נקראים פריק קונטרול, הם כאלו. שניהם חולקים שניהם את השיגעון והתשוקה לסאונד מדוייק נקי ואיכותי, הם מצליחים להביא אל הטראקים שלהם את האווירה הנכונה והפסיכדלית. אחרי הרבה זמן ששרפו שעות באולפן הם הצליחו להגיש לנו את הסאונד המיוחד שלהם, מתובל בגרוב, נשמה וכוח במידה נכונה.

LOSS OF INNOCENCE
עדי ואור הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה המוזיקלית שלנו, ידועים בסטים העמוקים שלהם, עם נפח רחב של פסיכדליה נקייה ומקצב שבטי.

ZOZO & MARTA MARK 
מי שמתסובב בחיפה לא יכול שלא להכיר את זוזו האלוף, בעל שליטה וסטים נכונים. הפעם הוא יחלוק את העמדה עם כוח נשי עולה ואדמוני, מרתה. סט פתיחה שיתניע את האווירה הנכונה לערב שכזה!

מנהלות

* פתיחת שערים 23:00 בדיוק
* הנחות למקדימים ברשימות בלבד עד השעה 00:00 ב 50 ש”ח , רק מי שיעבור את הבידוק הביטחוני עד השעה 00:00 בדיוק יוכל לקבל הנחת מחיר. לאחר השעה 00:00 המחיר 70 ש”ח לרשומים בלבד!
* הכניסה מחייבת בבידוק ביטחוני!
* אנחנו רוצים לשמור על המרחב האישי של כולכם ו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.

בואו להנות לשמוח ולעשות את מה שגורם לכם לחיוך

כרטיסים ומידע

25, בינואר
החל מ 23:00 עד 06:00
הצטרפות לאירוע לבנים 23+
בנות 20
גארדן, חיפה

ליינאפ

BUBBLE
GOROVICH
FREAK CONTROL
LOSS OF INNOCENCE
ZOZO & MARTA MARK

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!