הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

להתחפש לדיג’יי טראנס עם 3 פריטים בלבד

להתחפש לדיג’יי טראנס עם 3 פריטים בלבד

כל שנה אותה השאלה: למה אני אתחפש? אז לנו יש תשובה: די ג’יי טראנס!

אתם לא תאמינו עד כמה זה קל ופשוט להכין תחפושת של דיג’יי טראנס מוכר שתגרום לכולם לעוף עליכם במיוחד אם אתם מתכוונים לחפור כל היום במסיבת פורים אי שם ברחבי הארץ. הכנו עבורכם 5 רעיונות לתחפושות פשוטות של אמני הטראנס ומוזיקה אלקטרונית מההכי אהובים בארץ שאולי יעזרו לכם בהתלבטויות שלכם, למי להתחפש.

צילום תמונת שער: יונתן בנקסס

שטובי

תחפושת שטובי

האמן הישראלי הצעיר שעושה בלאגן בכל העולם חוגג פורים בכל יום בשנה עם התחפושת הכי קלה ומפליפה שיש. כל מה שצריך זה חליפת גוף בצבע אדום, נעלי ספורט וחליל ביד. וזהו, התחפושת מוכנה להריץ לאנשים סרטים בראש ברחבה ומחוצה לה.

תחפושת שטובי

תחפושת שטובי לפוריםבליס תחפושת בליס

בראש רשימת אמני הטראנס המובילים שיצאו מהארץ הקטנה שלנו הוא ללא ספק BLISS. להתחפש לבליס זה לא רק להתחפש לדמות, זה לעשות הרבה כבוד לכוכב בינלאומי שמייצג היטב את המדינה שלנו בחו”ל.

אז, כדי להתחפש לבליס אתם צריכים שלושה דברים: משקפי שמש לעין השלישית שניתן להשיג כאן.

תוספת שיער/פאה של קוקו חום בהיר-ג’ינג’י (שימו לב שלבליס יש תספורת קצרה מלמעלה עם קוקו מאחורה) וגיטרה צעצוע. כי חבל שתביאו גיטרה אמתית ותאבדו אותה בבוץ. תחלקו מלא חתימות ואל תשכחו להוציא לשון כשאתם מצטלמים.

משקפי עין שלישית לתחפושת של בליסתחפושת בליס לפורים אביזרים לתחפושת בליס לפורים

בוריס ברצ’ה

תחפושת בוריס ברצ'ה

אמרתם מינימל-טכנו אמרתם בוריס ברצ’ה. הדיג’יי הגרמני מפורסם בזכות המסכה המיוחדת על פניו, מבקר בארצנו מספר פעמים בשנה ומפוצץ מועדונים בארץ בעולם, הוא אחת הדמויות שהכי קל להתחפש אליהן בפורים. כל מה שתצטרכו לעשות זה לעבור בחנות התחפושות ולבקש “מסכה ונציאנית”, לשים אוזניות על הצוואר ולצאת לרקוד עד שסוגרים את המוזיקה.

תחפושת בוריס ברצ'ה לפורים

טריסטן

תחפושת טריסטן לפורים
צילום: אורי חיון

טריסטן מתארח בארצנו באופן קבוע והוא אחד מאמני הפסייטראנס המוכרים והאהודים בעולם. הוא בדרך כלל מופיע בלי חולצה עם חיוך גדול ואהבה לקהל. אז בשביל להתחפש לטריסטן, תלבשו חולצה מכופתרת פתוחה וקלילה, שימו על עצמכם שרשרת חרוזים ארוכה, פאה בהירה (לא ארוכה מידי) וצאו לפזר חיוכים ואהבה ברחבה.

אביזרים לתחפושת של סיימון פוספורדאביזרים לתחפושת טריסטן

שפונגל

תחפושת שפונגל

אם בא לכם להשקיע ולהתחפש ביחד עם חבר  – ההרכב שפונגל הוא בול בשבילכם. ההרכב שמאוהב בקהל הישראלי מורכב משני אמנים מובילים:תחפושת ראג'ה רם תחפושת סיימון סיימון פוספורד וראג’ה רם. שניהם לבושים בד”כ בבגדים זרחניים המשולבים בווסטים והדפסים פסיכודליים. אבל עדיין יש לכל אחד מהם את הייחוד שלו. בשביל להתחפש לסיימון תצטרכו להשיג או אפילו להכין מגבעת עם נוצות.אביזרים לתחפושת סיימון

ובשביל להיכנס לנעליו של ראג’ה שימו על הראש כובע מצחייה בעדיפות לצבע ירוק זרחני (או כתום) ושפם אפור. ואם נשאר לכם זמן פנוי תשיגו חליל להסתובב איתו ביד.כובע לתחפושת של ראג'ה רם

בונוס! האיש הוורוד

תחפושת האיש הוורוד

כל מי שהיה בפסטיבלים בחו”ל מכיר את האיש הוורוד שמסתובב בין אורחי הפסטיבל ועושה להם הרבה שמח. פורים זאת ההזדמנות שלכם להביא את האיש הוורוד לארץ! לא צריך כרטיס טיסה ולא מיטה פנויה. כל מה שצריך זה צבע גוף ורוד (מלא!) חוטיני לגבר בצבע ורוד ואוזניים של שדון. והופ! הפכתם לאיש הוורוד בעצמכם. עכשיו צאו לרחבה ותשגעו את כולם.

אביזרים לתחפושת איש וורוד

אביזר לתחפושת איש וורוד

עכשיו שיש לכם רעיון לתחפושת מקורית כל מה שנותר זה ללכת לקנות מספר פריטים, להרים קנטה עם האנשים הכי אהובים, לשים איזה קלמנטינה בכיס ולחגוג את פורים עדלאידע! למה לא כל יום פורים, למה???

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!