הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

מאסטר מיינדד בקונטרה – 07.11.19

מאסטר מיינדד בקונטרה – 07.11.19

אהובים יקרים שלנו הגיע הזמן למפגש נוסף | כל אירוע כזה נותן לנו רצון עז לעוד וזה פשוט בילתי נתפס כמה יופי ואהבה יש בעיר הזאת | אנחנו נשארים פעורי פעם בכל פעם מחדש | לא מאמינים למה שנוצר אצלנו ברחבה ובמרחב.

הפעם אנחנו נגיש לכם אירוע ירושלמי עסלי כמו שצריך להיות, מלא אותנטיות וטעם, כזה שיחבר את כולנו לשורשים שלנו, באמצעות מוזיקה ואומנות אתנית | ערבית | ירושלמית | קונטראית.

LINE UP

MASTER MINDED 
הסט העיקרי והסופר מרגש של הלילה מגיע מידיו של נשמה חזקה ומחוברת במיוחד, אייל מאסטרמיינדד כותב מוזיקה ייחודית עטופה בחיבור של תדר ואנרגיה אל עולם אחר מעבר לחושים שלנו, סט מהפנט ששובה אותך בתוכו.. לצד שיחרורים בלייבלים הגדולים של ז’אנר הדאון טמפו – מרקבה מיוזיק & שאנטי פלאנטי | והופעות במעמדים הגדולים ביותר כגון הבום פסטיבל…
אייל הוא ללא ספק מהמובילים בז’אנר הבייס הישראלי וזה כבוד גדול לארח אותו על הבמה שלנו.

GAIA 
רוני, אלילה מכשפת שובה רחבה בקסמים עתיקיים, כמה חיכינו שדבר כמוך יגיע לנגן בירושלים, מגוון רחב של מוזיקה מרקידה משלל עולמות , עם שואו והגשה כובשים ,תזכרו טוב טוב שהכנו אותכם לעוף…סט מרים לגוף ולנפש בחיבור ישיר עם האופי שלנו כקהילה והאופי של האירוע בקונספט שלו, ידיים באוויר! הולך להיות שמח.

ROKK 
הנסיך יורש העצר הפשטוטי חזר אלינו לעיר הקודש לא מזמן, וזה פשוט בזבוז לא לתת לו להשתלט על המיקסר בכל רגע נתון…בכל אירוע שיש…בעולם….באמת רועי האהוב יבוא עם סט שמן ומלוכלך, ייגרום לנו לכווץ עיניים ולתת אגרופים באוויר, זה השלב בלילה שעוברים רק לצ’ייסרים, ומתכוננים להישבר סופית…חיכינו לזה המון המון זמן…ברינג אס דאט בייסליין מייט

SHA NI Feat. Nadav Zimand 
מי שזוכר את הזוג המוכשר והמדהים הזה באירוע השני שלנו, כנראה זוכר רחבה באורות…אנרגיה מרגשת של מוזיקה עמוקה מלווה בתדרים מופלאים של כינור ועוד…שני ונדב בהחלט יודעים איך לעשות את זה, על ספקטרום רחב של מנעדים…החל מהתכנסות עצמית ותובנות על החיים – עד לחפלה מרימה עם כפיים באוויר, הם הולכים לפתוח לנו את העיניינים ולהניע ערב מרגש ביותר.

JUDE 
ג’ודדדד וכל מילה מיותרת, אצלנו לא הולכים לישון עד שנותנים 110% עבודה…ויהודה הוא האיש המושלם למשימה, עם הסטייל דראם אנד בייס הייחודי שלו שייבעט אותנו אל תוך הבוקר, ויידאג שנלך לישון עם חיוך על הפנים ונקום עם גוף כואב…בקטע טוב….אין על הסטים האלה (*עלול להכיל פוגו…בקטע טוב….ירושלמים בכל זאת….אין ברירה….חזק מאיתנו).

על ההקרנות – VJ הבית! שלא יכולה להתקיים קונטרה בלעדיו…איגנט דואג תמיד להשאיר אותנו בוויב, ולצייר לנו על הקירות, כל הקמה היא מיוחדת בפניי עצמה כי אנחנו מחכים לראות מה הוא מכין לנו הפעם, תסמכו עלינו שזה יהיה מרגש

מנהלות
* האירוע מתקיים בפונדק האהוב שלנו, הסורג 1 מרכז העיר ירושלים

כרטיסים:
מכירה מוקדמת החלה:
סבב א: 45 ש”ח (מספר מוגבל עד ה26.10)
סבב ב: 60 ש”ח
בכניסות: 80 ש”ח

את כל שאר הפרטים לגביי הרחבה העליונה והאומנות נפרסם קרוב למועד האירוע.

אנחנו נשיק בפעם הראשונה את הכוס הרב פעמית הרישמית של הקונטרה, היא סקסית בטירוף. והיא משתלמת לכם מאוד, ועוזרת לשמור על כדור הארץ. כל הפרטים בהמשך.

אנחנו כאן לכל פניה או שאלה שיש לכם, מחכים ומצפים לכם, בואו לתת קונטרה.

כרטיסים ומידע

07, בנובמבר
החל מ 23:00 עד 07:00
הסורג 1, ירושליים

ליינאפ

MASTER MINDED
GAIA
ROKK
SHA NI Feat. Nadav Zimand
JUDE

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!