הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – קוסמיק אנרג’י

סיקור אירוע – קוסמיק אנרג’י

למי שפספס > מסיבת טבע קוסמיק אנרג’י

מיותר לציין שאחרי אירוע טראנס כזה כל הנוכחים בו זקוקים לכמה ימי התאוששות טובים. ברגע שפורסם הליינאפ יכולנו להבין שמדובר באירוע מושקע שאי אפשר להתעלם ממנו והציפיות עלו מרגע לרגע. ההפקה סיפקה לקהל שהצביע ברגליים (במשך 16 שעות על הרחבה) חוויה שנתנה לו כרטיס יציאה מהעולם שכולנו מכירים לעולם חדש באמצע טבע מבודד וקסום ביותר. האווירה הייתה מחשמלת, המוזיקה עוצמתית, והאושר היה מוחשי בהחלט.

הלוקיישן

האירוע התקיים מעט צפונה מבאר שבע בחלקת טבע בתולית ויפה במיוחד. השילוב בין הגבעות בצבע ירוק זוהר שממשיכות עד לאינסוף, העצים, השמש והשמיים הכחולים הוא בהחלט שילוב מנצח ואידיאלי שגורם לך לרצות לצאת לטיול (פיזי ורוחני כאחד). מיקום טוב זה לא משהו שבא ברגל ומיקום כזה בא אחת לכמה וכמה מסיבות. באירוע עם אמנים גדולים מחו”ל וכמות אנשים שרק הולכת וגדלה הציפיות עולות בהתאם ובמקרה הזה הלוקיישן לגמרי התעלה על ציפיות הקהל.

מסיבת טבע מחתרת טראנס
צילום: הדר המלכה

הליינאפ

ההפקה הקפידה לגוון אך הקו המוזיקלי שלה היה ברור – אגרסיבי ובועט שלא מוריד רגל מהגז. הם דאגו לייבא מחו”ל מספר מכובד של אמנים מהשורה הראשונה כמו חואן ורדרה שגרם לכל אחד מהנוכחים להגיע לרחבה כשהתחיל לנגן את “Spiritual Healing”, גונזי שהעיף את הקהל לעולם אחר, ולצדם ניגנו אמנים מקומיים וטובים כמו יהל, רייזינג דאסט ועוד. לחובבי הז’אנר, הליינאפ היה בנוי בצורה כזו שלא משאירה ברירה אלא להישאר ברחבה העוצמתית הזו למשך זמן ארוך במיוחד ואת זה היה אפשר לראות בכמות הקרחניסטים שלא נחו לרגע. בשילוב עם ההגברה המעולה מסוג Function 1 המוזיקה הגיעה לרמות עוצמה שיספקו את הקשוחים ביותר.

הקהל

הליינאפ המפוצץ הביא איתו כמות מכובדת של אנשים והפך מחתרת לאירוע של כ 3000 – 2800 בליינים מכל קצוות הארץ. הגיוון בקהל היה רחב מאוד, יפים, יפות, שדונית ופיות, קרחניסטים וותיקים, קרחניסטים צעירים, פרחות, ראסטאמנים, ערסים ומה שלא תרצו. חלק מהיופי של הטראנס זו היכולת לקבץ סוגים מאוד שונים של אנשים ולקבל הכל מהכל כדי לבנות אווירה כל כך עוצמתית. אז כן, היו ערסים ולא קצת, אבל למרות הסטיגמות שיש כרגע על קהל היעד הזה לא היו מכות ולא בלאגן (שידוע לנו), הייתה אווירה חיובית מאוד וכולם מצאו את עצמם בתור כור היתוך אחד גדול שהרכיב רחבה עוצמתית במיוחד.

התפאורה

הטבע הפתוח והאינסופי מסביב בעצמו סיפק תפאורה מפוארת שפותחת תודעה אבל התפאורה שהוסיפה ההפקה ברחבה הייתה מרשימה צבעונית ותרמה לאווירה הפסיכדלית של האירוע. כיאה לאירוע בסדר גודל כזה ועם אמנים כאלו התפאורה צריכה להיות בהתאם וזו בהחלט סיפקה את הסחורה. הלייקרות שנמתחו מעל הרחבה והקיפו את הבמה, כינסו תחתן את הקהל וגרמו לו ללכת לאיבוד בארץ של צבעים, ואם נהיה כנים ונוסיף למשוואה את השמש שיצאה אלינו בכל הכוח – קיבלנו תוצאה טובה למדי.

לסיכום, נגיד תודה לצוות קוסמיק אנרג’י על האירוח החם ועל אירוע מושקע ביותר. תודה שנתתם לכמעט 3000 להיכנס לעולם שכולו טוב. נתראה באירוע הבא 🙂

מסיבת טראנס cosmic energy
צילום: הדר המלכה האלופה
מסיבת טראנס בטבע קוסמיק אנרג'י
צילום: רז שוורץ

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!