הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

פיוז’ן קאלצ’ר מגיעים לקונטרה בירושלים – 03.10.19

פיוז’ן קאלצ’ר מגיעים לקונטרה בירושלים – 03.10.19

נחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו לא רוצים להתעורר מהחלום הזה, בכל אירוע יש הרגשה של חיבור חזק יותר עם המוזיקה, האנשים, העיר והקהילה הירושלמית. את היעד והחזון שלנו כבר הגשמנו בעשייה הזאת ועכשיו הגיע הזמן לכוון כמה שיותר גבוה ולתת עוד קונטרה.

החלטנו שהגיע הזמן למשהו גדול…. נוצץ…. תוצרת חוץ….
שמחים לחשוף לכם את הליין אפ הכי משוגע שלנו עד היום!
עם 10 די ג’יים שיובילו אותנו במסע דרך הפטריות לאורך הלילה

LINE UP

Soulacybin – USA
יש לנו את הכבוד והעונג להציג את אומן החו”ל הראשון שלנו סולאסייבן! ג’ון לאבון מפיק על חלל של ז’אנר הפסיי בייס, שמגיע אלינו מקולורדו ארה”ב להעביר סדנא של מסע חוץ גופי בעזרת מוזיקה..

עם הפקת סאונד מהטובים שיש היום בעולם, רגש עילאי משולב בכוח ואנרגיה חותכת היא דרך מעולה להגדיר את המוזיקה שלו, כל טראק הוא עולם בפניי עצמו אך חלק מאותו סיפור מושלם. כבר שמעתם אותו הרבה ברחבה שלנו,עכשיו הגיע הזמן לדבר האמיתי! לא מצליחים להכיל את ההתרגשות.

Kojo Style 
אלכס “קוגו’ סטייל” גרין – אומן בכל רמח איבריו, יוצר בשלל עולמות ורבדים ותמיד מביא את עצמו והאנרגיה המיוחדת שלו לידי ביטוי, קוג’ו בדיוק נחת חזרה מסיבוב פסטיבלים אירופי שם ניגן את המוזיקה החדשה שלו עם המון המון סטייל, הקנאה פשוט הרגה אותנו ורצינו גם, אז הנה זה קורה! קוג’ו סטייל בהשקת אי פי חדש!

Fusion Takeover 
Kur-D | Flying Colors | Sylkworm | Poka | Yũgen | Stulip
כן כן זה אשכרה קורה! רגע אחרי שכבשו את המדבר בצלילי הבאס משפחת הפיוז’ן קאלצ’ר מגיעה בפעם הראשונה להשתלטות ירושלמית מלאת צבע ועניין.

במקרה שלא שמתם לב, אחותינו הגדולה עסוקה בשנים האחרונות בהפצת מוזיקת שוליים אלקטרונית בכל מקום אפשרי בארץ ובעולם, את האירועים שלהם ניתן לזהות על פי איכות ההפקה וההקפדה המוגזמת על פרטים, תכנים מקוריים ומוזיקה מדויקת שמעולם לא נשמעה בישראל בהיקף שכזה.

הפעם הם מביאים את הרוח החדשנית והמרתקת שלהם אל העיר שחוברה לה יחדיו במה שמסתמן להיות אחד האירועים הכי מרטיטים שהעיר הזו ראתה… מוכנים להשתלטות? 6 מוחות על במה אחת ל3 שעות הנע/אה מובטחת!

Zdurell 
בעל הבית הירושלמי ייפתח לנו את הרחבה הראשית – אין דאב – ינאי יודע מה אתם אוהבים ומה לשים לכם בפיתה, בואו מוקדם להתחיל חימום כמו שצריך.

2ND Floor

Asaf Levi – 3H SET 
אסףףף עוד לא התאוששנו מהאירוע הקודם, איזה חוויה זה כשהאלוף הזה לוקח את המושכות פשוט מושלם לרחבה העליונה שלנו…ביטים משגעים של מחזוריות צבעונית מושכת ומרימה. הפעם החלטנו שאנחנו רוצים יותר…הרבה יותר…3 שעות! ואולי גם זה לא יספיק, נצטרך לראות.

VJ Psychonautics
איגנט הוא כבר לגמריי חלק מהמשפחה…אנחנו לא יכולים לדמיין אירוע שלנו בלעדיו, מאסטר האנימציות מקרין לנו עולם שלם לאורך כל הלילה ומותח את הדמיון וההרגשה של לחיות ברגע. אנחנו מרגישים צמיחה מקבילה יחד ולא יכולים לחכות כבר לראות את הקיר הגדול צבוע באומנות שלו

* שאר ההפתעות והריגושים שמסביב יוכרזו לקראת האירוע.
* חשוב לנו לחזור ולהבהיר שהכניסה מותנית על בסיס מקום פנוי בלבד!

סבב א: ₪40 (עד ה18.9 או גמר המלאי)
סבב ב’: ₪55
בכניסה: 70 ₪

יש לנו את כל הכוח בעולם להמשיך וליצור עבורכם ועבורנו מרחב בטוח ומכיל כדי קצת לשכוח משגרת היום יום, לראות את החברים ולהכיר פרצופים חדשים, לגלות וללמוד דברים חדשים, להשתחרר להאבד ולהתמסר למוזיקה ולאנרגיה,

ממש מחכים לכם, בואו לתת קונטרה ⁦

כרטיסים ומידע

החל מ 22:00 עד 07:00
מועדון הקונטרה הסורג 1, ירושלים

ליינאפ

Main Floor
Soulacybin – USA
Kojo Style

Fusion Takeover 

Kur-D
Flying Colors
Sylkworm
Poka
Yũgen
Stulip
Zdurell

2ND Floor
Asaf Levi – 3H SET
VJ Psychonautics

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!