הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

רגעי הקסם מפסטיבל ZNA Gathering

רגעי הקסם מפסטיבל ZNA Gathering

בכדי לנסות להמחיש לכם במקצת את החוויה והאווירה שעומדת מאוחרי הפסטיבל הכל כך יחודי ZNA Gathering, החלטנו לצרף טעימה מהרגעים הקסומים שנתפסו בהעדשת המצלמה מהאירוע הקודם של הפסטיבל בפורטוגל.

פסטיבל ZNA Gathering התחיל את דרכו אי שם בשנת 2010 ומאז כמדי שנתיים הוא משכתב את ההסטוריה מחדש, דבר אשר מתאפיין בהתפתחות האורגנית מצד הבליינים שמתווספים לשבט ומצד שני מצליח באופן מדהים להשאר חברי וקטן יחסית. (כ 6000 בליינים צפויים להגיע לאירוע של 2017). ZNA זכה לפופולריות רבה בקרב הקודקודים של סצנת הטראנס ברחבי העולם בעיקר בשל ההתמדה והרצוון להשאר נאמנים ליסודות עליהם נבנה הטראנס ומשמרים את היופי שבאולד – סקול של התרבות הפסיכדלית, עיקרון המתבטא בעיקר בליינאפ ובתוכן המוזיקאלי .

הפסטיבל זכה לפופולריות רבה בקרב הקודקודים של סצנת הטראנס ברחבי העולם בעיקר בשל ההתמדה והרצוון להשאר נאמנים ליסודות עליהם נבנה הטראנס ומשמרים את היופי שבאולד – סקול של התרבות הפסיכדלית

הפסטיבל מתקיים בלוקיישן מהפנט על גבול החלומי אל מול  אגם מונטריגל, שבפורטוגל ומקבל בזרועות פתוחות את קהל המשתתפים. המיקום שנבחר מצוייד בנופים ירוקים ועוצרי נשימה אשר מספקים את המעטפת המושלמת עבור המסע הפסיכדלי הצפוי. הספקטרום המוזיקלי של האירוע מכוון לשורשי תרבות הטראנס הפסיכדלי והאג׳נדה היא לשמר את אותה רוח האולד-סקול של שנות ה 90.

לפרטים ומידע נוסף אודות ZNA Gathering > קליק כאן

הצצה לכמה מרגעי הקסם של פסטיבל ZNA Gathering:

תמונות מפסטיבל ZNA   פסטיבל טראנס באירופה ZNA פסטיבל טראנס באירופה  הרחבה מרכזית בפסטיבל ZNA  פסטיבל טראנס בעולם ZNA פסטיבל על אגם בפורטוגל   פסטיבל טראנס בפורטוגל 2017  פסטיבל טראנס ZNA בפורטוגל 2017     פסטיבל ZNA בפורטוגל 2017 פסטיבל ZNA בפורטוגל  פסטיבל ZNA  פסטיבל ZNA gathering 2017

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!